Είμαι 25 ετων φοιτητης Μηχανολογος και μεσα στους επομενους μηνες πιστευω οτι θα τελειωσω με το πτυχιο μου. Τα τελευταια χρονια μου εχει προκυψει ενα ενδιαφερον για τα καραβια και ψαχνω τροπους να στραφω προς εκει. Αρχικα σκεφτομουν μεσω αντιστοιχιας πτυχιων να παω στις ΑΕΝ για μηχανικος, αλλα ξερω οτι χρειαζεται να ξεκινησω απο δοκιμος με χαμηλο μισθο και 12 μηνες θαλασσιας υπηρεσιας για να ανεβω βαθμο, οποτε αυτο με αποθαρρύνει.
Τωρα σκεφτομαι να κανω το μεταπτυχιακο Ναυτικης και θαλασσιας τεχνολπγιας στη σχολη Ναυπηγων, μηπως μου ανοιξουν νεες πορτες. Τι δυνατοτητες/δικαιωματα μπορει να μου δωσει αυτο; Θα εχω πολλα απο τα επαγγελματικα δικαιωματα Ναυπηγων; Θα με βοηθησει να στραφω προς εκει ή οχι; Θελω κατι που θα με φερει σε στενη επαφη με καραβια, οχι μελετες στον υπολογιστη. Θα μπορω να βρω δουλεια σε ναυτιλιακη πχ;
Επισης, αξιζει να κανω αυτο το βημα δεδομενου οτι οταν τελειωσω τη σχολή και στρατο θα εχω περασει τα 26, συν το μεταπτυχιακο παμε για 27+...; Υπαρχει καποιος με σχετικη εμπειρια να ξερει αν οντως θα βρω περισσοτερες ευκαιριες;
Τελος, ο βαθμος πτυχιου μου θα ειναι πολυ χαμηλος. Ισως γυρω στο 6-6.5, οποτε δεν εχω πολλες ελπιδες αλλα σκεφτομαι να την κανω την προσπαθεια για αιτηση αν αξιζει. Ευχαρισρω εκ των προτερωμ
Μεταπτυχιακο - Ναυτικη και Θαλασσια τεχνολογια
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
-
- MechEng Seeder
- Σχολή: Μηχανολόγος
- eΝy
- Community Founder
Re: Μεταπτυχιακο - Ναυτικη και Θαλασσια τεχνολογια
Mechanical Engineering NTUA, 2010
MTEC ETH Zurich, 2013
MTEC ETH Zurich, 2013
- Λakedaimonas
- Praetorian
- Σχολή: Μηχανολόγος
Re: Μεταπτυχιακο - Ναυτικη και Θαλασσια τεχνολογια